Stejně tak jako se v současné době média zajímají o kvalitu potravin, rozhodli jsme se poukázat na špatnou úroveň nabídky podlahových krytiny.
Nejsme velkoobchod nebo řetězec, jsme specialisté, proto se snažíme otevřeně mluvit o tom, jak to v současné době na trhu s podlahovinami vypadá. Nejdůležitější faktor při výběru podlahy je cena! Na každém rohu se setkáváme s otázkami ohledně ceny a nabídky různých slev. Je však cena důležitější než původ a kvalita výrobku? Je cena důležitější než zdravotní nezávadnost produktu? Je cena důležitější než užitné vlastnosti a funkčnost výrobku? Stáváme se opravdu místem, kde se sváží odpady z celé Evropy? Toto jsou důležité otázky, které by se měly začít poměrně rychle řešit.
Když někde vidíme reklamu na podlahu, kde prodávající inzeruje luxusní a vysoce kvalitní materiál za nesmyslnou cenu je nám z toho zle. Jedná se o klamání spotřebitele, který ve finále neví, čemu má věřit. Říká se, že v restauračních zařízení je v dnešní době číslo jedna servis, stejně tomu tak je podle nás i v prodeji zboží, u podlahovin o to víc. Kupující je ve většině případů laik a je potřeba, aby dostal správné informace, podle kterých si může objektivně vybrat vhodný materiál. Často se však stává, že kupující dostane pouze ty informace, které se hodí prodávajícímu.
Hlavní zásady pro výběr podlahové krytiny
1) Chodit vybírat ke specialistům
Pokud hledáte opravdu něco kvalitního do čeho má smysl investovat, pak musíte správně vybírat. V případě, že hledáme podlahové krytiny, rozhodně je nebudeme hledat v supermarketu či v nějakém „hobbymarketu“.
Návštěva showroomu nebo kamenného obchodu, kde má prodávající sortiment řádně vyvzorovaný je první důležitý bod. Další rozhodující faktor je servis, tedy schopnost prodávajícího podat o produktu detailní informace včetně funkčnosti v provozu. Často se stává, že v řetězcích je personál vzhledem k šíři sortimentu špatně proškolený a dává zavádějící informace. Dokonce máme zkušenost takovou, že zaměstnanci řetězce ani netušili, že daný produkt firma prodává, i když ho vesele inzeruje.
2) Nevybírat podlahové krytiny pouze podle nízké ceny
Cena je další důležitý faktor, který ovlivňuje výběr produktu. Pokud je něco v akci, pak to musí být vždy výhodné, nebo ne? Ve velké míře případů je tomu právě naopak a počáteční nízká investice se může dost zle vymstít. Nejlepší příklad jsou hladké podlahy do projektů. Investor často nechce dát větší počáteční investici do materiálu, koupí standardní produkt a každý rok dává nesmyslné částky za jeho údržbu.
Místo toho by však mohl na samém začátku investovat rozumě, koupit kvalitní materiál včetně dnes již dostupné profesionální povrchové úpravy a každý rok šetřit na údržbě, kterou v tomto případě provádět nemusí. Jsou to velmi jednoduché počty a ve finále investor zjistí, že i když na začátku dal více peněz za kvalitnější materiál, nakonec oproti levnějšímu standardu ušetřil.
Stejně tak je tomu i v případě materiálů pro residenční prostory. Pokud je materiál v nějaké akční ceně, měli bychom si nechat detailně vysvětlit, co vlastně za počáteční nízkou investici dostaneme. Koupíme si materiál v akční ceně i když bude zdravotně závadný nebo bude mít omezenou funkčnost? Samozřejmě se dají v dnešní době koupit velmi kvalitní produkty za výhodné ceny, chce to jen hledat na správných místech.
Pokud budete mít jakékoli otázky, rádi Vám poradíme či poskytneme seznámení s produktem o který máte zájem. Kontaktujte nás na info@stylefloor.cz nebo +420 606 808 606